Перший місяць |
---|
1. Розвиток музичного слуху. | Поспівка "Добрий день малята" Розвивати внутрішній слух, ладотональне відчуття, первичні навички імпровізаціі. |
2. Виспівування. | Пісня "Тече вода" слова Т.Шевченка, муз. народна. Для послідовного росширення голосоутворення співати пісню "Тече вода" . Співати співуче, в помірному темпі. |
3. Знайомство та разучування нової пісні | Пісня "Золоті косички" слова В.Зорік, музика Н.Шевченко Сприяти опануванню навичок чіткої звукомови(проговорення тексту в ритмі пісні) |
Другий місяць |
---|
1.Розвиток музичного слуху | Поспівка "Як тебе звати?" Продовжувати розвивати творчу ініциативу в самостійному знаходженні нескладних пісенних імпровізацій. |
2. Виспівування | Пісня "Золоті косички" слова В.Зорік, музика Н.Шевченко Формувати основні співочі вміння, проспівування окремих музичних фраз пісні. |
3. Розучування нової пісні | Пісня "Осінь пензлика взяла" слова М.Пономаренка, музика У.Островерхого. Формувати навички точного відтворення мелодії, спонукати дітей співати без напруження, протягуючи довгі звуки. |
Третій місяць |
---|
1. Розвиток музичного слуху. | Поспівки: "Хмаринка, дощик і нота до" "Хмаринка. море і нота ре" Сприяти засвоєнню дітьми різноманітних інтонаційних зворотів. |
2. Виспівування | Пісня "Осінь пензлика взяла" слова М.Пономаренка, музика У.Островерхого. Удосконалювати вміння правильно дихати під час співу(прийом диригування, спів за музичними фразами на звук "м") |
3. Знайомство та разучування нової пісні | Пісня "Донечка" муз. і слова Н.Май Сприяти формуванню у дітей співочих навичок, уміння інтонаційно правильно співати пісні з музичним супроводом і без нього. Спонукати дітей співати виразно дотримуючись динамічних відтінків. Відображати характер пісні та своє ставлення до неї. |