№ п/п | КРИТЕРІЇ АНАЛІЗУ | РІВНІ | ||
В | С | Н | ||
1. | Як це: Організувати освітньо-розвивальне середовище? | |||
2. | Чи знаєте вимоги програми «Дитина»? | |||
3. | Як володієте методами навчання дітей? | |||
4. | Чи розумієте їх відмінність від прийомів роботи? | |||
5. | На якому рівні володієте знаннями дитячої психології? | |||
6. | Чи вмієте визначати мету освітньо-розвивального середовища та заняття? | |||
7. | Як орієнтуєтеся в формах організації дітей? | |||
8. | Чи володієте методикою організації нетрадиційних занять? | |||
9. | Чи вмієте зробити самоаналіз заняття? |
- мовленнєвого спілкування______________________________________________
- цікавої математики____________________________________________________
- образотворчого мистецтва______________________________________________
- рідної природи________________________________________________________
- сюжетно-рольових ігор, праці___________________________________________
Якої допомоги потребуєте найперше?______________________________________
Що вважаєте найголовнішим в роботі з дітьми?______________________________
З ким із колег ви б хотіли працювати на групі_______________________________
Яким Ви бачите сучасний дитячий садок?___________________________________
Що б Ви змінили в нашому дитячому садку?________________________________