1) спрямувати дітей на оздоровчі заходи і їх розв’язання їх;
2) знайомити з природою рідного краю, з економічними проблемами;
3) накопичення знання про рідну природу, рідний край, свій мікрорайон, місто, країну в не розривному зв’язку з вивченням народної спадщини, звичаїв рідного краю, історії;
4) формування засад для усвідомлення причинно-наслідкових зв’язків між природою і суспільством;
5) ознайомлення з абеткою туризму;
6) згуртування дітей і батьків в колектив однодумців;
7) відпрацювання техніки долання природних перешкод;
8) пробудження певних почуттів та емоцій;
9) розвиток у дітей допитливості, витривалості;
10) Виховання інтересу до дитячого туризму, любов до рідного краю, до природи та її охорона.
Завдання
- розкрити важливість туризму, як нетрадиційної форми відпочинку та оздоровлення.
- вчити працювати з навчальними картами;
- орієнтуватися на місцевості за природними ознаками та компасом;
- знати важливість туристичного спорядження для походів;