Перспективний план роботи театрального гуртка

Вересень

I тиждень


1). Знайомство з дітьми


2). Міні-розповідь: театр у давнину і театр сьогодні; Особливості праці

актора

3). Правила поведінки в театрі

4). Стежинка «Гостинність». В. О. Сухомлинський «Бджілка і гарбузова

квітка»

5). Заняття: гра-етюд «Музики»

а). дидактична гра «Їстівне-неєстівне»

6). гра з музичними інструментами

в). танці з ляльками

I I тиждень

1). Читання В. О. Сухомлинського «Намисто з чотирма променями»

2). Дидактична гра «Знайди потрібне слово» (лимон - який? - синій, червоний, солодкий, кислий, овальний, трикутний, шкідливий, корисний - завдання: знайти з прикметників потрібний опис лимона - лимон кислий, жовтий, овальний, корисний)

3). Скоромовка: Ходить квочка коло кілочка, водить діточок коло квіточок ( у повільному темпі, пошепки, тихо - швидше, голосніше - швидше, голосно - швидко)

4). Вправа на формування виразних рухів: «Частини тіла»: плечі говорять: «Я пишаюсь»; «Я дуже старий»; як палець говорить: «Ходи сюди»; як голова говорить: «Так», «Ні»; вухо говорить: «Я чую пташку»; ніс нюхає квітку

I I I тиждень

1). Стежинка «Любов до Батьківщини». В. О. Сухомлинський «Пшеничний колосок»

2). Робота з скоромовкою «Бабин біб розцвів у дону, буде бабі біб у борщ»

3). Назвіть предмети, зображені на картинках. Складіть речення за картинками

4). Пантомімічні вправи «Колобок пихатий», «Колобок веселий>>, «Колобок сердиться», «Колобок занепокоєний», «Колобок боїться», «Колобок спить»

5). Прищеплювати стійкий інтерес до лялькового театру, заохочувати та брати участь у пальчиковому театрі «Колобок»

IV тиждень

1). Стежинка «Ввічливість». В.О. Сухомлинський «Скажи людині «Здравствуйте»»

а). гра «Школа ввічливості»

б). малюнок «Ввічлива людина»

2). Дидактична гра «Логічні ланцюжки» - по черзі складають речення, пов’язані за змістом: бабуся - подвір’я - корова - молоко...

3). Вправа сказати другові: «Привіт!» - так, немовби: дуже радий його бачити; ображений на нього; чимось засмучений; кудись поспішаєш

4). Вправа «Де в словах знаходиться [с]: на початку, всередині, чи в кінці слова?»

5). Розгляд малюнка: Чим тебе приваблює природа? Розкажи про свої враження від поїздки до лісу

6). Придумай кінець улюбленої казки

7). Уявити себе звірятком і привітатися з вовком: «Добрий день!» - немовби: налякане зайченя; хитра лисиця; привітна білка

Жовтень

I тиждень

1). Стежинка «Гордість». В.О. Сухомлинський «Пелюстка і квітка»

а) «Чим пишаються квіти»

б) гра «Неслухняна пелюстка»

в) малюнок «Ми пишаємось»

2). Робота зі скоромовкою: «Бурі бобри брід перебрели, забули бобри забрати торби»

3). Послухайте образні вирази і під час пауз повторіть: Кожна лисиця свій хвостик хвалить. Стояти в хвості. Хвалилася вівця, що в неї хвіст, як у жеребця, та тому ніхто не вірив.

Вправа «Скажи лагідно: син - синочок...»

I I тиждень

1). Стежинка «Турботливість». В.О. Сухомлинський «Хто кого веде додому»

а) гра «Турботливий господар»

б) малюнок «Турбуємось про батьків»

2). Дидактична гра «Розкажи мені про...»

Діти від імені картинок розповідають про те, чим для цієї картинки є: пора року, будь-який герой картинки, чим він їй подобається, а чим ні.

3). Вправа: до поданих слів доберіть слова з протилежним значенням (сумний-радісний, темний-світлий)

4). Гра-етюд «Транспорт»

а) гра-домальовка «Паровоз і вагони»

б) рухлива гра «Паровозик»

в) гра «Дорога»

5). Бесіда за змістом казки «Коза-дереза»

I I I тиждень

1). Читання казки «В гостях у феї Добридень»

Мета: закріпити знання про правила культурної поведінки; формувати правильність мислення при обговоренні різних ситуацій, правильність дій; розвивати творчі здібності, мислення, мовлення

2). Бесіда за змістом казки і розподіл ролей

3). Психогімнастика за змістом казки «Коза-дереза»

4). Пальчиковий театр «Коза-дереза»

IV тиждень

1). Стежинка «Любов»

В.О. Сухомлинський: «А хто вам казку розповідає, бабусю?»

а) Гра «Фея Любові»

б). Малюнок «Будинок для феї Любові»

2). Повторіть постійні народні порівняння. Як ви розумієте такі вислови: високий як смерека; високий як стовп; говорить наче соловей співає; ласий, як кіт на ковбасу

3). Переказ казки «В гостях у феї Добридень»

4). Дидактичні ігри за змістом казки

5). Виготовлення масок і обігрування їх а) виготовлення декорацій





Кiлькiсть переглядiв: 1781

Коментарi