Методичне об'єднання

вихователів груп раннього віку

"Логіко-математичний розвиток дітей раннього віку"

3 грудня 2013р.

/Files/images/metodichna_robota/сенс.jpg

3 грудня 2013 року на базі дошкільного навчального закладу №5 «Сніжок» було проведено засідання методичного об’єднання вихователів груп раннього віку на тему: «Логіко-математичний розвиток дітей раннього віку». В ході засідання вихователем Бідненко В.Ж. було проведено заняття «В гостях у Маші та Ведмедя», метою якого було ознайомлення дітей з технікою нетрадиційного малювання за допомогою трафарету; закріплення знань дітей про овочі й фрукти, кольори, розвиток вміння знаходити їх і називати в навколишньому середовищі; розширення знань дітей про дерева, про житло тварин; розвиток мовлення, пам’ять та логічного мислення; формування поняття «один» - «багато», «високий» - «низький»; виховання доброзичливості, інтересу до малювання, старанність. Діти з задоволенням оволодівали техніками нетрадиційного малювання, створюючи подарунок своїми руками для Ведмедя, подорожували по осінньому лісу разом з Машою та пригощалися чаєм з варенням та пирогом в гостях у Маші та Ведмедя.

На згадку про методичне об’єднання гостям було подаровано CD-диск із записом заняття «В гостях у Маші та Ведмедя» на якому вони були присутні.

Також практичним психологом Бельмас І.С. проведено ділову гру «Вихователь групи раннього віку – який він?». Практичний психолог ставив за мету підвищення професійної майстерності та компетенції педагогів з розвитку дітей раннього віку; встановлення зв'язку теоретичних знань педагогів з практичним досвідом щодо виховання, навчання та розвитку дітей раннього віку; створення умов для професійного самовдосконалення та саморефлексії педагогів;створення комфортної, дружньої атмосфери під час гри, належні умови для стимулювання пізнавального інтересу та креативності педагогів. Вихователі груп раннього віку активно приймали участь в проведенні ділової гри, співпрацювали з практичним психологом, а також один з одним, яскраво виражаючи свої емоції та почуття.

План роботи

9.30 - Зустріч та привітання гостей
Завідуюча ДНЗ: Резник Л.І.
9.40 - Ділова гра «Вихователь раннього віку – який він?»

Практичний психолог: Бельмас І.С.

10.20 - огляд тематичної виставки ігор та методичної літератури з сенсорного та логіко-математичного виховання дітей раннього віку

Вихователь-методист: Бельмас І.С.

10.30 - Заняття з логіко-математичного розвитку дітей раннього віку«У гості до Маші та Ведмедя»

Вихователь: Бідненко В.Ж.

10.50 – обмін думками

Ділова гра для вихователів груп раннього віку

Вихователь групи раннього віку – який він?

підготувала практичний психолог Бельмас І.С.

Мета: підвищення професійної майстерності та компетенції педагогів з розвитку дітей раннього віку;встановлення зв'язку теоретичних знань педагогів з практичним досвідом щодо виховання, навчання та розвитку дітей раннього віку;створення умов для професійного самовдосконалення та саморефлексії педагогів;створення комфортної, дружньої атмосфери під час гри, належні умови для стимулювання пізнавального інтересу та креативності педагогів.

Матеріал: демонстраційний матеріал - макет дитячих слідів, країна Дитинства, силует дитини; роздатковий матеріал - стікери, педагогічні ситуації, папір формату А4, ватман, фломастери.

Хід гри

Психолог. Доброго дня, шановні гості!Я рада вітати всіх Вас в стінах нашого дошкільного навчального закладу. Сьогодні ми зібрали з вами для того, щоб поміркувати над питанням ролі вихователя, з’ясувати важливість його діяльностів найважливіший період людського життя, в найпрекраснішу та в незабутню пору - пору сподівань на здійснення найзаповітніших мрій – в країні Дитинства. Не секрет, що всі ми вихідці з країни Дитинства. І тому, нам часто хочеться хоч в думках полинути у ті безхмарні, щасливі хвилинки. Адже в ту пору день – це казка, знахідка, таємниця.І саме від того, хто поведе малюка за руку в цій країні, що він отримає з навколишнього світу, значною мірою залежить те, якою він стане людиною в майбутньому…

Читати далі>>>

Ділова гра «Вихователь раннього віку – який він?»
/Files/images/metodichna_robota/dlova_gra/DSCN1083.JPG
/Files/images/metodichna_robota/dlova_gra/DSCN1099.JPG
/Files/images/metodichna_robota/dlova_gra/DSCN1102.JPG
/Files/images/metodichna_robota/dlova_gra/DSCN1115.JPG
/Files/images/metodichna_robota/dlova_gra/DSCN1114.JPG
/Files/images/metodichna_robota/dlova_gra/DSCN1106.JPG
/Files/images/metodichna_robota/dlova_gra/DSCN1132.JPG
/Files/images/metodichna_robota/dlova_gra/DSCN1120.JPG
/Files/images/metodichna_robota/dlova_gra/DSCN1125.JPG
/Files/images/metodichna_robota/dlova_gra/DSCN1091.JPG
/Files/images/metodichna_robota/dlova_gra/DSCN1079.JPG
/Files/images/metodichna_robota/dlova_gra/DSCN1133.JPG

Заняття для дітей раннього віку "В гостях у Маші та Ведмедя"
підготувала вихователь
I молодшої групи Бідненко В.Ж.

Мета: ознайомити дітей з технікою нетрадиційного малювання за допомогою трафарету; закріпити знання дітей про овочі й фрукти, кольори, розвивати вміння знаходити їх і називати в навколишньому середовищі; розширити знання дітей про дерева, про житло тварин; розвивати мовлення, пам’ять та логічнемислення; формуватипоняття«один» - «багато», «високий» - «низький»; виховувати доброзичливість, інтерес до малювання, старанність.

Матеріал: аудіо записи, повітряні кульки, дидактичний матеріал до гри «Кухарі», художнє слово, іграшковий посуд, трафарет, фарби (кольорові: сіль, перлова крупа, пшоно, рис), декорації лісу, муляжі овочів і фруктів.

Казкові герої: Маша, Ведмідь

Хід заняття

Вихователь:Діти, погляньте скільки гостей завітало до нас сьогодні. Давайте привітаємось з ними, скажемо «Доброго ранку» і побажаємо гарного настрою.

Діти: Доброго ранку!

(Діти сідають на стільчики)

Вихователь: Малята, у мене гарна новина. Сьогодні, прийшов лист від ведмедя Мишка з лісу, в якому він запрошує нас до себе в гості. Хочете сходити в гості до Мишка? (Так)

Вихователь: Давайте приготуємо подарунок для Мишка!

Вихователь: Самим найціннішим подарунком вважається той, який зроблений своїми руками.

Вихователь: Що ми можемо подарувати Мишку? (Відповіді дітей)

Вихователь: Давайте намалюємо йому малюнок. Малювати ми з вами будемо без пензлика і фарби наші будуть сухі. Ось погляньте.

(Вихователь показує тарілочки з «фарбами»: жовта - пшоно, зелена – пісок, червона – сіль, синя – перлова крупа)

Вихователь: Якого кольору фарби? Жовта – колір сонця, синя – колір неба, зелена – колір травички.

Вихователь: Малювати нам допоможе трафарет. Подивіться і скажіть, що буде зображено на нашому малюнку? (Квіти).

Вихователь: Так діти, квіти, які будуть нагадувати Мишку тепле, барвисте літо. Тож давайте вирішимо, якого кольору будуть наші квіти.

(Діти малюють картину)

Вихователь: Погляньте малята. Наша малюнок готовий. Подобається він вам? Ви всі старалися тому і малюнок вийшов такий чудовий.

Вихователь: Ну що ж подарунок готовий. Тож можемо рушати в дорогу.

(Діти разом з вихователем вирушають в дорогу. Заходять до лісу)

Вихователь: Ось ми і потрапили до лісу в якому живе наш Мишко. Погляньте як осінь-чарівниця прикрасила ліс. Одягла дерева в осіннє вбрання. Якого кольору листочки на наших деревах? (Жовті, червоні, зелені)

Вихователь: А що це за дерево стоїть зеленого кольору? (Ялинка)

Вихователь: Правильно. Ялинка у кожну пору року залишається зеленою.

Вихователь: Скільки ялинок у нашому лісі? (Багато)

Вихователь: Діти, покажіть мені високу ялинку, а тепер покажіть низьку.

Вихователь: А які ще дерева ростуть у нашому лісі? (Береза, дуб)

Вихователь: Покажіть мені березу. А як відрізняється береза від інших дерев?(Береза має білий стовбур).

Вихователь: Малята, а що росте під деревами? (Гриби). Скільки отруйних грибів? (Один). А скільки білих? (Багато). Молодці!

(Чути музику. Із-за дерев вибігає Маша, тримає в руках різнокольорові повітряні кульки. Маша побачивши дітей, зупинилась, заховала за спиною кульки)

Маша: Добрий день! А куди це ви йдете, малята?

Вихователь: Діти, а кого це ми з вами зустріли? (Машу). Доброго дня, Машо. Ми йдемо до Ведмедя, він запросив нас до себе в гості.

Маша: А звідки ви це прямуєте?

Діти: З дитячого садка

Маша: Я чула, що ви там ніби-то навчаєтесь!

Діти: Так, навчаємось!

Маша: А ну ж тоді, скажіть мені, малята, що це в мене в руках? (Повітряні кульки). А якого вони кольору?

(Передає вихователю декілька повітряних кульок. Вихователь разом з дітьми розглядає їх )

Маша: Ну що, дітки, якого кольору кульки? (Синього, червоного, зеленого, жовтого, білого кольору). Добре, а якого ж вони розміру?(Великі). Скільки синіх кульок? (Одна). А скільки білих? (Одна). Скільки всього повітряних кульок? (Багато).

Маша: Все правильно! Ви молодці, дітки! Я також іду до свого друга Мишка в гості, і тому допоможу вам знайти дорогу.

(Діти з Машою йдуть по лісу та підходять до будиночка Ведмедя)

Маша: Ну ось ми і прийшли. Тут живе мій друг Мишко.

(Маша заходить у кімнату до Ведмедя. Мишко спить на ліжку)

Маша: Мишко, вставай, до нас гості прийшли!

Ведмідь: Як я радий бачити вас, малята! Дякую, що ви завітали до мене в гості!

Вихователь:Добрий день, Мишко. Ми прийшли до тебе у гості не з порожніми руками. Ми хочемо подарувати тобі дарунок, який зробили своїми руками.

Ведмідь: Ой, який гарний малюнок! Я дуже полюбляю квіти.

Вихователь:Наші діти хочуть тобі ще і віршик розказати. Ось послухай.

(Мишко слухає вірші, які розповідають діти)

Ведмідь: Ну і потішили ви мене, любі малята. Мені дуже сподобалися ваші вірші. Ну що,Машо, давай пригостимо наших гостей. Я саме пиріг спік, та й варення до чаю у мене знайдеться.

(Ведмідь ставить на стіл самовар, дивиться у шафу, достає порожню банку )

Ведмідь: А де ж це варення поділося, ти не знаєш,Машо?

Маша: Варення? Яке варення? Воно було таке смачне. Я дуже люблю його люблю. Не засмучуйся, Мишко, я зараз швиденько його зварю.

(Відкриває шафу витягує овочі і фрукти на тарілках,ставить каструлі)

(Звучить музика Маша співає)

Эточто же происходит,

Чтослучилось не пойму, -

А, - это я варю варенье,

Оченьвкусное варю.

Что на грядках уродится,

Что на деревекастет.

Все в вареньепригодится

Все в вареньепопадет.

Ведмідь:Машо, з овочів варення не варять.

Маша: Овочі? Які ще овочі?

Ведмідь: На городі ростуть – овочі. Діти, будь ласка, назвіть їх (Капуста,картопля,помідори)

Вихователь:А ось у саду ростуть фрукти і ягоди. Діти, скажіть з них варення варити можна?(Так). Ось подивись,Машо, наші діти тобі зараз покажуть з яких фруктів можна варити варення, а які овочі кидають у борщ.

Дидактична гра «Кухарі»

Ведмідь: Бачиш Машо, які діти маленькі, а вже знають з чого можна зварити борщ, а з чого варення.

(Маша уважно дивиться, ходячи навколо дітей)

Ведмідь: Ось подивись,Машо, з чого варять борщ, а з чого варення.

Маша: А, я зрозуміла!

(Звучить музика. Маша підходить до каструлі, бере ложку, в каструлю ложить яблуко, грушу. Маша співає пісеньку)

Грушы, яблоки, малину -

Все в варенье положу.

Этовкусноеваренье

К чаю деткампредложу.

(Зварене варення Маша приносить та ставить на стіл)

Маша: Ну ось варення і готове!

Ведмідь: Дуже добре, давай пригостимо наших гостей чаєм з варенням.

Вихователь: Давайте діти допоможемо Маші та Ведмедю розставити посуд для чаювання.

(Діти допомагають розставити посуд)

Ведмідь: Дякую, вам малята, за допомогу! А тепер гості дорогі, запрошую вас до столу.

(Маша та Ведмідь разом з дітьми пригощаються чаєм з варенням)

/Files/photogallery/1141/z002.jpg/Files/photogallery/1141/z008.jpg/Files/photogallery/1141/z013.jpg/Files/photogallery/1141/z014.jpg/Files/photogallery/1141/z018.jpg/Files/photogallery/1141/z019.jpg/Files/photogallery/1141/z001.jpg

Методичні рекомендації щодо формування логіко-математичного розвитку дітей

Для успішної роботи з організації сенсорного виховання дітей, необхідно:

ü мати велике бажання;

ü бути відповідальним;

ü працювати систематично, творчо, перспективно;

ü займатися підвищенням власної фахової майстерності;

ü вивчати новітню педагогічну літературу;

ü працювати в тісному контакті з батьками;

ü не обмежувати творчість дітей;

ü співпрацювати із психологом;

ü працювати з дітьми за певною системою, яка має чітко визначений характер;

ü ретельно добирати дидактичний матеріал, дотримуючись принципу послідовності, доступності та зацікавленості;

ü постійно поповнювати дидактичний матеріал згідно із сучасними вимогами щодо розвитку дитини;

ü давати дітям можливість спілкуватися з дорослими як рівний з рівним, обстоюючи свою думку;

ü не зупинятися на досягнутому, творити, отримувати задоволення від результатів своєї праці та творчих досягнень малят!

І тоді Ви зрозумієте, яким вагомим і цікавим є Ваш внесок у формування всебічно розвиненої особистості майбутнього громадянина України.

Пам’ятка для вихователів щодо обов’язкових етапів при ознайомленні дитини з різними властивостями предметів

I етап. Накопичення сенсомоторного досвіду (накопичення відчуттів на основі операцій із предметом).

IIетап. Формування уявлень про різні властивості предметів.

IIIетап. Ознайомлення із загальноприйнятою системою сенсорних еталонів та засобами їх використання.

IV етап. Розвиток аналітичного сприйняття, тобто сприйняття предмета як поєднання елементів, з яких він складається, зв’язків між цими елементами.

Пам’ятка для вихователів «Послідовність ознайомлення дітей з величиною»

Ø вибір із двох предметів більшого або меншого;

Ø розкладання однорідних предметів різної величини за принципом «такий – не такий»;

Ø вибір предметів одного розміру з групи однорідних предметів різної величини;

Ø вибір із двох предметів одного, рівного третьому;

Ø сортування різнорідних предметів за розміром;

Ø оцінка співвідношення частин предмета за розміром;

Ø виділення різних ознак предмета (довжини, ширини тощо);

Ø закріплення еталона – розкладання предметів у ряди зменшення – збільшення;

Ø виконання завдань за словесною інструкцією

Пам’ятка для вихователів «Послідовність ознайомлення дітей із формою»

· просування предметів різної форми у відповідні отвори (урахування форми при виконанні елементарних дій);

· вибір предметів за формою згідно з принципом «такий – не такий»;

· розкладання предметів, різко відмінних за формою;

· розкладання предметів, близьких за формою;

· завдання на аналітичне сприйняття форми

Пам’ятка для вихователів «Послідовність ознайомлення дітей зкольором»

§ вибір предметів одного кольору;

§ послідовне ознайомлення дитини з різноманітними кольорами;

§ групування предметів, різних за формою, величиною, призначенням і тих, що мають один колір;

§ сортування предметів двох і більше кольорів: контрастних та близьких за кольором;

§ поєднання слів-назв із конкретними кольорами, при цьому від дітей раннього віку не вимагають обов’язковогозапам’ятовування назв кольорів;

§ групування та диференціація за кольором, що представлений відтінками;

§ виконання вправ на аналітичне сприйняття кольору

Кiлькiсть переглядiв: 1272

Коментарi

  • HarryVog

    2016-11-29 20:37:03

    Вы абстрактный человек --- эро рассказы секс с малышней а также [url=http://porno-incest.ru/incest/4670-porno-rasskaz--laquonovyy-god-s-teshchey.html]секс рассказы с тещей для мобильных[/url]...