Формування предметно-практичної компетенції

дітей дошкільного віку

Тема: Формування предметно-практичної компетенції дітей дошкільного віку
Термін: березень 2014р.

Форма проведення:педрада-ділова гра

План педради

1. Про хід виконання рішень педагогічної ради №2 від 17.12.2013 року

Відповідальна: завідуюча Резник Л.І

2. Трудове виховання дошкільника як педагогічна проблема сучасності

Відповідальна: вихователь Федоряка Н.Г.

3. Ознайомлення дітей молодшого дошкільного віку з працею дорослих (із досвіду роботи)

Відповідальна:вихователь Нехай О.О.

4. Організація роботи з трудового виховання в умовах дошкільного навчального закладу («Година колективного творчого мислення»)

Відповідальна: вихователь-методист Бельмас І.С.

5. Розгляд характеристик педагогів, які атестуються в 2013-2014 н.р.

Відповідальна: вихователь-методист Бельмас І.С.

/Files/images/metodichna_robota/pedradi/DSCN1961.JPG
Про хід виконання рішень педагогічної ради №2 від 17.12.2013 року
/Files/images/metodichna_robota/pedradi/DSCN2008.JPG
Трудове виховання дошкільника як педагогічна проблема сучасності
/Files/images/metodichna_robota/pedradi/DSCN1972.JPG

З раннього віку необхідно привчати дитину до самообслуговування, до прибирання своїх іграшок, до допомоги своїм рідним у домашній роботі. Дошкільники легко і з великим задоволенням наслідують працю батьків, виконують доручення дорослих. Спочатку їм просто цікаво. А поступово, якщо в сім'ї систематично заохочують до праці, хвалять за невеликі досягнення, у них виникає бажання допомогти дорослим, складаються трудові навички і звички, проявляється працелюбність.

Дошкільний вік - сприятливий період, під час якого формуються цінні якості, необхідні людині. На основі правильного трудового виховання, отриманого в дошкільному віці, у дітей розвиватиметься бажання працювати і в старшому віці. Своєчасне трудове виховання необхідне і для підготовки дитини до школи, де зміст навчання і життя пов'язані з працею

Для дошкільників характерне прагнення до активної діяльності. Дорослим важливо давати правильний напрямок цієї активності і самостійності, організовуючи ігри дітей, різні заняття, посильний труд, а також спостереження праці дорослих.

Діти, як правило, з охотою виконують будь-яку роботу, пов'язану з домашнім господарством. Самообслуговування їх заохочує не завжди, особливо у старшому дошкільному віці.

Дитина обов'язково повинна закінчити почату роботу і виконати її охайно. Потрібно підтримувати ініціативу, яку проявляє дитина до праці.

Дорослі повинні керувати працею дітей так, щоб ця праця мала виховний характер. Дошкільника, у якого життєвий досвід дуже малий, потрібно вчити працювати. Показ, розповідання, заохочення, нагорода, заохочення до спільної праці - види роботи, за допомогою яких можна навчити і привчити дитину до праці, потрібно враховувати її емоційність, бажання гратися.

Потрібно виховувати інтерес до результатів праці, тобто знаходити радість і задоволення від закінченої справи.

Враховуючи, що гра і праця дошкільників тісно пов'язана, потрібно використовувати гру для заохочення дитини до праці, виховання бажання працювати.

Слід відзначити, що ремонтувати іграшки потрібно разом з дітьми, заохочувати до ремонту і виховувати вміння ремонтувати. Це виховує у дитини бережливість.

Виходячи з дому з дитиною, потрібно привчити її складами свої ігри та іграшки перед цим. Необхідно проявити вимогливість до своїх дітей і вчасно вміти проконтролювати їхню роботу.

Всі види праці, які під силу дошкільникові, цінні для його різнобічного, фізичного і психічного розвитку.

Ознайомлення дітей молодшого дошкільного віку з працею дорослих (із досвіду роботи)
/Files/images/metodichna_robota/pedradi/DSCN1976.JPG

Ознайомлення з працею дорослих і виховання поваги до неї – один із способів формування у дітей працьовитості, позитивного ставлення до праці і до трудівників. Знайомлячи дітей з працею дорослих, вихователь має можливість повідомити їм конкретні завдання про працю, сформувати певні уявлення про неї і на цій основі виховати почуття поваги до праці дорослих, навчити цінити працю, пробудити у дітей інтерес і любов до неї, викликати прагнення до трудової діяльності, бажання працювати сумлінно, старанно.

Дошкільний заклад – перша сходинка до майбутнього трудового життя. Тут дітей потрібно залучати до посильної праці – ручної, із самообслуговування, ознайомити їх з навколишнім світом, навчити шанувати працю й трудівників, розкрити перед ним суть різних професій дорослих. Причому робити це треба з урахуванням вікових можливостей дошкільників, комплексно, використовуючи виховні та розвиваючі можливості різних видів дитячої діяльності – навчальної,ігрової, трудової.

Установлено, що роботу по ознайомленню дітей з працею дорослих, яка є складовою частиною розділу програми «Ознайомлення з навколишнім світом і явищами суспільного життя», найдоцільніше починати з другої молодшої групи, тобто з четвертого року життя. На більш ранньому етапі малята лише дістають уявлення про окремі дії дорослих з близького оточення, а також предметне середовище.

Ознайомлюючи дошкільників з різними професіями, важливо сформувати повноцінні поняття про зміст, особливості, колективний характер, суспільну значущість роботи людей різного фаху. При цьому взірцем для наслідування мають стати конкретні трудові дії для виготовлення певних речей чи виконанні трудових обов’язків, способи користування знаряддями праці.

Сюжетно – рольові ігри, до яких дає поштовх кожне заняття, - чудова можливість реалізувати набуті знання. В них являється глибина уявлень дошкільнят про зміст і моральну спрямованість праці людей, що дає можливість вирішити, чи доцільно ще раз повертатися до певної теми на заняттях, у повсякденному житті. Свідчення засвоєння пропонованого дітям змісту – відображення не стільки власне трудових дій, скільки розгортання на основі їх колективних і гуманних взаємин: взаємодопомога у спільній справі, відповідальне ставлення до неї, доброзичливі, щирі стосунки.

Експериментально встановлено, що вихованці другої молодшої групи здатні засвоїти відомості про трудові дії після чотириразового його уточнення та поглиблення за допомогою різноманітних методівта прийомів. У старших групах досить дворазового звернення до матеріалу. Зрозуміло, що ця закономірність залежить не лише від віку дітей, а й від складності змісту та індивідуальних особливостей сприймання. До того ж з розширенням та розвитком життєвого досвіду в дошкільників поглиблюється інтерес до різних видів праці, зростає спостережливість. Вони самостійно помічають особливості окремих трудових дій, усвідомлюють їхній моральний зміст.

Ознайомлення з працею дорослих сприяє вдосконаленню мови дітей, їхньому розумовому розвитку. При формуванні нових понять про професії людей, їхню працю, взаємини, трудові обов’язки, дії, знаряддя праці розширюється словниковий запас малят, вони вчаться правильно вживати нові слова, мова їх стає більш зв’язною, інтонаційно багатшою.

Розширення уявлення дітей про працю дорослих слід поєднувати із залученням їх до посильної праці. Докладаючи певних зусиль для досягнення практичного результату, діти починають з повагою ставитися до праці інших, шанувати людей праці, залучати їх до доступних видів праці. Попередньо відтворені у грі трудові дії значно швидше засвоюються в практичній діяльності.

У комплексі виховних заходів спрямованих на всебічний гармонійний розвиток особистості, одним з основних є ознайомлення дітей з навколишнім світом, предметним і суспільним середовищем. Збагачення досвіду орієнтування в навколишньому середовищі розпочинається вже в процесі предметної діяльності молодших дошкільників. Під виховним впливом дорослого діти вчаться діяти з різноманітними предметами, розпізнавати їхні особливості, у них нагромаджується чуттєвий досвід орієнтування у предметному світі. Розвиток предметної діяльності у слідкуванні з дорослим сприяє активному формуванню в дітей пізнавального інтересу, для задоволення якого зв’язки дитини з навколишнім середовищем мають розширюватися.

Дітей четвертого року життя ознайомлюють з практичною діяльністю дорослих, навчають виділяти трудові дії та їх послідовність у роботі, звертають увагу на ставлення дорослих до праці. Так формуються перші уявлення про сутність праці, її значення у житті суспільства.

Спочатку об’єктом спостереження є праця дорослих, які безпосередньо спілкуються з дітьми (виховательки, няні, інші працівники дитячого садка). Потім подаються загальні відомості про зміст і значення праці будівельників, транспортників і водночас формується практичний досвід відтворення окремих дій у самотній діяльності дітей, зокрема в іграх. У такий спосіб забезпечується засвоєння, дієвість та виховний вплив знань.

У другій молодшій групі ефективними є такі форми подачі знань, як екскурсії – огляди, цільові прогулянки, дидактичні ігри з роздавальним матеріалом, читання художніх творів та розповіді вихователя, розглядання картин.

Наприклад тема «Дитячий садок» у другій молодшій групі розкривається у певній послідовності. Насамперед дітей ознайомлюють з працею вихователя як найближчої для них людини у дитячому садку. Щоб чотирирічні малюки усвідомили, як багато робить для них педагог, збагнули багатогранність діяльності виховательки, потрібна тривала робота. Слід організувати спостереження дітей за роботою виховательки в різних умовах: у груповій кімнаті, спальні, на прогулянці, майданчику. Свої уявлення про дії виховательки, її ставлення до вихованців діти починають втілювати в різноманітних іграх та повсякденному житті. Ці ігри ще не можна повною мірою назвати сюжетно – рольовими: сюжет примітивний, роль лише намічена. Велике значення мають дидактичні ігри. По – перше, у кожній дидактичній грі діє лялька й відповідаючи їй від імені, подає малюкам зразки рольового спілкування. Це допомагає дітям налагодити відповідальне спілкування між собою і в самостійній грі. По – друге, вже у дидактичних іграх діти поставлені перед необхідністю перевтілюватися в образ дорослого – спочатку вихователя, а потім і в інших людей. Це полегшує їм перехід від наслідувальної до рольової гри й відносно самостійного виконання в ній ролей. По – третє, дидактичні ігри організовуються з використанням створених дітьми виробів у межах заняття з конструювання. Це дає можливість органічно пов’язувати конструктивну та ігрову діяльність. Взаємне мотивування цих видів діяльності підвищує ефект кожної з них. Такі ігри з роздавальним матеріалом, розраховані на активну участь усіх дітей, розвивають рольове спілкування й наслідування поведінки дорослих.

Чільне місце в ознайомленні з працею дорослих відводять під час різних режимних процесів,коли поглиблюються та уточнюються уявлення, що почали формуватися на заняттях. Крім того, слід систематично фіксувати увагу дітей на повсякденно виконуваних дорослими діях під час режимних моментів, підкреслювати, що вони спрямовані на збагачення життя дітей, на турботу про них. Бажано також залучати малят до участі в деяких видах праці дорослих. Бажано також залучати малят до участі в деяких видах праці дорослих, що допоможе відчути значення їхніх трудових зусиль. При цьому слід наголошувати, що навіть невеличка допомога дітей полегшує працю близьких їм людей. Саме тут нагороджуються мотиви, які спонукають вихованців не на словах, а на ділі виразити своє вдячне ставлення для тих, хто повсякденно дбає про них.

Організація роботи з трудового виховання в умовах дошкільного навчального закладу («Година колективного творчого мислення»)
/Files/images/metodichna_robota/pedradi/DSCN1985.JPG

Протягом останніх місяців у нашому дошкільному навчальному закладі була проведена значна робота з трудового виховання дошкільників, про яку доповідали колеги. Значно поліпшилися навички дітей, виріс професіоналізм педагогів. Зараз я запрошую всіх на «Годину колективного творчого мислення».

Цей метод використовують з метою закріплення конструктивних навичок вихователів та визначення найскладніших питань планування трудової діяльності дітей дошкільного віку.

Колектив за допомогою обирання пазлів трудової діяльності дітей об’єднуються у чотири команди. Обираються лідери, завданням яких є спрямовування команд на прояв творчого колективного мислення. Кожна команда повинна заповнити тижневий план-схему, в якому необхідно відобразити різні форми організації трудової діяльності дітей з урахуванням вікових особливостей (вікова група вказана на планах-схемах), та визначити, який вид діяльності найскладніший для планування. Використання різних форм організації трудової діяльності дітей збуджує у них «прагнення серйозної праці», без якої життя людини «не може бути ні гідним, ні щасливим» (К. Ушинський).

Після закінчення роботи лідери презентують напрацювання, пояснюють доцільність обраних форм у режимі дня, проблеми у плануванні та пропонують шляхи вирішення цих проблем.

Форми організації трудової діяльності дошкільників

Перше прилучення дітей до трудової діяльності відбувається у спільній із дорослим праці, у процесі якої вони опановують найпростіші трудові навички, що є передумовою переходу в недалекому майбутньому до самостійних форм організації трудової діяльності. Основними формами організації праці дітей дошкільного віку в дитячому садку є трудові доручення, чергування, колективна праця.

Трудові доручення. За змістом та організаційною структурою доручення є найдоступнішою і найпоширенішою формою організації дитячої праці. Сутність їх полягає у покладанні на індивіда, групу певних обов'язків, виконання певних завдань. Вони мають чітку спрямованість на результат.

Залежно від критеріїв виокремлюють такі види доручень:

· за складністю: складні та прості;

· за тривалістю: короткочасні, епізодичні та тривалі;

· за характером організації дітей: індивідуальні та групові.

Молодшим дошкільникам вихователь дає прості доручення, які є епізодичними, короткочасними (наприклад, покласти на місце іграшку, принести стілець та ін.). Починаючи з середнього дошкільного віку дітям доручають складніші і триваліші справи, які можуть бути пов'язаними з проханням або звертанням до інших осіб, прибиранням і підтриманням порядку в ігровому куточку, доглядом за тваринами у куточку живої природи тощо.

За змістом діяльності щодо виконання доручень їх поділяють на:

ü доручення, пов'язані з участю в іграх, використанням іграшок, організацією занять;

ü побутові доручення;

ü доручення допомагати малюкам (для старших дітей);

ü доручення-проханння дорослих;

ü доручення, пов'язані з роботою в куточку живої природи, на земельній ділянці дитячого садка.

Виконання доручень виховує у дошкільнят обов'язковість, відповідальність, привчає їх до вияву вольових зусиль щодо самоорганізації діяльності задля досягнення результату. Але для цього важливо, щоб діти усвідомлювали доцільність, значущість для них загальної справи, конкретних доручень. Доручаючи дитині самостійну справу, педагог має враховувати відсутність соціального, трудового, комунікативного досвіду дитини, рекомендуючи у зв'язку з цим раціональні способи її виконання. Ефективним щодо цього може бути ознайомлення дитини з такими правилами виконання доручення:

· отримавши доручення, подумай, чи правильно ти зрозумів, що потрібно робити;

· сплануй, як виконати цю роботу;

· працюй не поспішаючи, щоб результат приніс задоволення і користь;

· проінформуй про завершення справи того, хто доручив її тобі;

· проаналізуй, чи не потрібно зробити ще щось.

Зацікавлений у вихованні самодостатніх особистостей педагог заохочуватиме ініціативу дошкільнят у прийнятті і виконанні доручень.

Виконання групових доручень привчає дітей до узгодження своїх дій, збагачує їх досвідом співробітництва, прищеплює гуманістичні почуття, виховує вміння бути уважними одне до одного, допомагати одне одному.

Чергування. Ця форма доручення полягає у систематичному виконанні дитиною трудових обов'язків стосовно своїх одногрупників. Чергування суттєво стимулюють розвиток дитини, адже вони вимагають немалих зусиль і напружень, що зумовлює її фізичне зміцнення, набуття знань про властивості та якості різних предметів, виробляє усвідомлення значущості своєї праці, навички роботи на конкретний результат. Вони є дієвим засобом виховання почуття відповідальності у дошкільників, формування самостійності, працелюбства, взаємодії у колективній роботі.

Наприкінці молодшого дошкільного віку вихователь починає залучати вихованців до виконання деяких обов'язків чергових у їдальні, а починаючи з середнього дошкільного віку, діти чергують систематично в їдальні, на заняттях, у куточку живої природи тощо.

З дорослішанням дошкільників поступово ускладнюються їхні доручення за змістом роботи, формами об'єднання дітей, вимогами до самостійності й самоорганізованості. Залежно від мети, яку переслідує педагог, для чергувань об'єднують дітей з однаковим рівнем трудових умінь, працелюбства, почуття відповідальності (для вдосконалення навичок взаємодії у колективній роботі) або з різним, але не дуже контрастним рівнем трудових умінь і самостійності (з метою вирівнювання розвитку). Для забезпечення психологічної сумісності дітей під час колективних чергувань педагог має добре знати їхні індивідуальні особливості, з урахуванням яких розподіляти конкретні доручення.

Спільна трудова діяльність дітей. Використання цієї форми організації трудової діяльності дітей можливе у старшому дошкільному віці. Вона може об'єднувати всіх дітей групи і бути колективною (прибирання кімнати або майданчика, робота на клумбі та ін.). Колективній праці властиві спільна мета, відповідальність за результат, розподіл праці між учасниками, залежність їх один від одного.

Об'єднання дітей для колективної праці є ефективним за наявності у них досвіду співробітництва, належного оволодіння навичками конкретних видів праці. Знання індивідуальних особливостей дітей дає змогу об'єднувати їх у групи різних рівнів співробітництва:

· об'єднання дітей високого рівня співробітництва з однолітками низького рівня, які симпатизують один одному;

· об'єднання дітей високого рівня співробітництва з дітьми низького рівня, які їм симпатизують;

· включення дітей низького рівня співробітництва у групи, до яких належать найактивніші діти високого рівня розвитку взаємин.

Систематичність залучення дітей до трудової діяльності забезпечують різні її форми організації. Дослідники виокремлюють такі види колективної праці, як праця поруч, загальна і спільна праця.

Праця поруч - форма організації трудової діяльності, за якої діти незалежно один від одного, одночасно виконують індивідуальні завдання. У процесі роботи поруч виникає безпосереднє спілкування, яке часто спонукає дітей до надання допомоги одне одному, створює сприятливі умови для виховання доброзичливих стосунків. Цей спосіб організації трудової діяльності є проміжним етапом до колективної праці.

Загальна праця - форма організації колективної діяльності дітей, яку характеризують спільні мета і результат. Загалом трудовий процес розгортається як індивідуальний. Наприклад, дітям необхідно прибрати стелаж з іграшками. Для цього вони повинні виконати конкретні завдання: одна дитина витирає іграшки, друга - полички, третя - лялькові меблі, а спільним результатом буде порядок на стелажі. Значущість кожного окремого результату і зв'язок його з іншими виявляється тільки після закінчення всього процесу діяльності.

Спільна праця - складний різновид колективної діяльності, що передбачає досягнення спільного результату шляхом виконання послідовних трудових дій над певним об'єктом, який переходить від одного учасника трудового процесу до іншого. Всі трудові дії при цьому мають певну завершеність (наприклад, прибирання снігу на майданчику передбачає такі послідовні трудові дії, як згрібання, наповнення ящиків, перевезення). Цей вид колективної праці використовують у старшому дошкільному віці, він потребує чіткої організації. Під керівництвом вихователя діти попередньо обговорюють суть і послідовність дій, з урахуванням складності трудових операцій визначають кількість учасників для кожної з них, розподіляють дії між учасниками, враховуючи їхні бажання і можливості.

Різноманітні ситуації взаємодії потребують дотримання дітьми, які об'єдналися у групи, певних правил-регуляторів. Ознайомлення дітей із цими правилами є одним із засобів педагогічного керівництва їхніми взаєминами. При цьому слід враховувати і залежність правил від моральних норм, які є більш загальними вимогами. Особливої уваги педагога потребують вихованці, які, знаючи правила і вимагаючи дотримання їх від інших, самі ігнорують їх. Таким дітям варто доручати спільну справу разом з активними однолітками, які добре засвоїли моральні норми, внаслідок чого спрацьовує ефект взаємодоповнення: активні діти співпрацюють з тими, хто охоче бере участь у спільних справах, а ті, хто формально ставиться до моральних вимог, за такої ситуації вже не можуть ухилитися від них. Схвалення вихователем такого співробітництва, його попередня оцінка («Я впевнена, що ви успішно впораєтесь із завданням») орієнтують дітей на сумлінну працю.

Медиативна вправа «Небо»

Інструкція.Заплющить очі та уявіть, що зараз погожий літній день. Ви лежите на траві. Відчуваєте її м’якість та свіжість, її приємні пахощі. Лежачи на спині, ви дивитеся в небо – чисте, безхмарне, блакитне. Споглядайте йогоякийсь час. От у полі вашого зору з’явився метелик. Коли він пролітатиме над вами, придивіться, яким він здається невагомим, як гарно забарвлені його крила. Ви спостерігаєте, як він віддаляється, зникаючи з очей. Тепер ви побачили орла, що ширяє високо в небі. Ви стежите за його польотом і поступово дедалі глибше проникаєте ще вище. Тепер ви бачите, що високо в небі пропливає біла хмаринка. Спостерігайте за тим, як вона повільно розчиняється. Нарешті перед вами лише безмежне небо. Відчуйте себе небом – безтілесним, всеосяжним. Відчуйте, шо ви присутні всюди, можете досягти всього, проникнути крізь усе, ніщо не може вас зупинити. Усвідомте почуття легкості душу, ширяння, відсутності будь-якого тиску. І нехай це відчуття якомога довше буде з вами. Розплющуйте очі…

Рефлексія. Вправа допомагає у ситуаціях сильного напруження, коли вам слід контролювати себе, а ви боїтеся, що вийдете з-під контролю.

/Files/images/metodichna_robota/pedradi/DSCN1977.JPG/Files/images/metodichna_robota/pedradi/DSCN1996.JPG/Files/images/metodichna_robota/pedradi/DSCN1993.JPG

Розгляд характеристик педагогів, які атестуються в 2013-2014 н.р.
Характеристика

вихователя Конотопського дошкільного навчального закладу (ясла-садка) №5 «Сніжок» Конотопської міської ради Бідненко Валентини Жаксиликовни 1970 року народження, освіта спеціальна вища

Бідненко Валентина Жаксиликовна має вищу педагогічну освіту, у 2008 році закінчила Глухівський державний педагогічний університет за спеціальністю «Дошкільне виховання», здобула кваліфікацію – вихователь дітей дошкільного віку, організатор дошкільного виховання. У Конотопському дошкільному навчальному закладі №5 «Сніжок» працює на посаді вихователя з 2005 року, в данний період – в I молодшій групі. Має кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії», присвоєну рішенням об’єднаної атестаційної комісії ДНЗ №5 «Сніжок» та ДНЗ №10 «Ялинка» від 5 березня 2009 р. У 2013 р. Бідненко В.Ж. підвищила кваліфікацію у Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти. Педагогічний стаж вихователя – 14 років.

За час роботи у дошкільному навчальному закладі Бідненко В.Ж. зарекомендувала себе як відповідальний, досвідчений педагог. Вона добре володіє ситуацією у дитячому колективі, враховує у роботі індивідуальні особливості своїх вихованців. Під час проведення різних видів роботи з дітьми перевагу надає ігровим методам і прийомам, що сприяє невимушеному засвоєнню кожною дитиною необхідних знань, умінь, навичок, створює умови для повноцінного розвитку дітей.Вихователь знає вікові та психологічні особливості дітей, намагається відповідно до сучасних умов організовувати навчальну та ігрову діяльність вихованців. До дітей ставиться спокійно, лагідно.

Вихователь проявляє достатній професіоналізм, володіє сучасними формами, методами виховання та навчання, цікавиться новинками методики і на високому рівні впроваджує інноваційні технології в свою роботу. Систематично працює над педагогічним самовдосконаленням, активно займається самоосвітою.

Вихователь являється головою профспілкового комітету дошкільного навчального закладу.

З колегами по роботі і батьками вихованців підтримує спокійні, доброзичливі відносини.

До посадових обов’язків відноситься сумлінно, відповідально, на професійному рівні. Приймає активну участь у житті дошкільного навчального закладу.

Бідненко В.Ж. відповідає займаній посаді та представлена на присвоєння «першої кваліфікаційної категорії».

Характеристика

музичного керівника Конотопського дошкільного навчального закладу (ясла-садка) №5 «Сніжок» Конотопської міської ради Ошкало Людмили Семенівни 1949 року народження, освіта середня спеціальна

Ошкало Людмила Семенівна має середню спеціальну освіту, у 1974 році закінчила Валуйське педагогічне училище за спеціальністю «Дошкільне виховання», здобула кваліфікацію - вихователь дитячого садку. У Конотопському дошкільному навчальному закладі №5 «Сніжок» працює на посаді музичного керівника з 2011 року.

Має кваліфікаційну категорію «спеціаліст», 8 тарифікаційний розряд. У 2012 р. Ошкало Л. С. підвищила кваліфікацію у Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти. Педагогічний стаж педагога – 35 років.

За час роботи у дошкільному навчальному закладі Ошкало Л.С. зарекомендувала себе як професійно компетентний, досвідчений педагог. Вона добре володіє дитячим колективом, враховує у роботі індивідуальні особливості своїх вихованців. Поглиблено працює над темою: «Естетичне виховання дітей старшого дошкільного віку через класичну музику». Веде вокальний гурток «Чарівні голосочки», вихованці якого приймають участь у міському конкурсі «Співанкова райдуга дитинства».

Людмила Семенівна завжди знаходить спільну мову з дітьми, вміє належним чином їх організувати та зацікавити. Врахування вікових індивідуальних особливостей дітей допомагає педагогу знаходити правильний підхід до кожного з вихованців, налагоджувати тісний взаємоконтакт з ними. Заняття музичного керівника відрізняються ретельною підготовкою та використанням елементів різних нетрадиційних форм роботи.

Людмила Семенівна - щира, врівноважена та доброзичлива людина, яка завжди дотримується правил педагогічної етики. Користується заслуженою повагою серед колег та батьківської громадськості. Відзначається загальною культурою, моральними якостями, що слугують прикладом для наслідування.

До посадових обов’язків відноситься сумлінно, відповідально, на професійному рівні. Приймає активну участь у житті дошкільного навчального закладу.

Ошкало Л.С. відповідає займаній посаді та представлена на підтвердження 8 тарифікаційного розряду.

/Files/images/metodichna_robota/pedradi/DSCN1983.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 3622

Коментарi